تاریخ : شنبه 8 مرداد 1390     |     کد : 16

ارزشیابی بیمارستانها

دستورالعملهاي ارزشيابي : دستورالعمل ارزشيابي 1 دستورالعمل ارزشيابي 2 دستورالعمل ارزشيابي 3 چک ليست هاي ارزشيابي : اورژانس 1 اورژانس 2 اورژانس 3 اورژانس 4 ارزشهاي متعالي رضايتمندي مديريت نيروي انساني پزشکي نيروي انساني پرستاري نيروي انساني خدماتي

ازنیمه دوم سال 1391 ارزشیابی بیمارستانها تغییریافته وبراساس اعتباربخشی صورت میگیرد . این صفحه صرفا" جهت اطلاع واستفاده محققین ودانشجویان و . . . باقی مانده است. جهت اطلاع از نحوه وچگونگی ومقررات اعتباربخشی به صفحه اعتباربخشی بیمارستانها مراجعه نمائید . 

اعتبار گواهینامه های ارزشیابی بیمارستانها تا آخرشهریور 1392 تمدیدگردید . دانلود

دستورالعملهاي ارزشيابي :

  دستورالعمل ارزشيابي 1

  دستورالعمل ارزشيابي 2

  دستورالعمل ارزشيابي 3

چک ليست هاي ارزشيابي :

  اورژانس 1

  اورژانس 2

  اورژانس 3

  اورژانس 4

  ارزشهاي متعالي

  رضايتمندي

  مديريت

  نيروي انساني پزشکي

  نيروي انساني پرستاري

  نيروي انساني خدماتي

  بهداشت ونظافت

  مدارک پزشکي

  کميته هاي بيمارستاني 1

  کميته هاي بيمارستاني 2

  تاسيسات

  ايمني

  آموزش وپژوهش

  شاخصهاي کيفي

  ....................................

  ICU 1

  ICU 2

  ICU 3

  ICU 4

....................................

  CCU 1

  CCU 2

  CCU 3

  CCU 4

....................................

  NICU 1

  NICU 2

  NICU 3

  NICU 4

چک ليستهاي پايه ارزشيابي

چک ليست پايه ارزشيابي موتورخانه         بخش 1                       بخش 2

  چک ليست پايه ارزشيابي سيستم تلفن

  چک ليست پايه ارزشيابي درمانگاه

  چک ليست پايه ارزشيابي آزمایشگاه

  چک ليست پايه ارزشيابي بخشهاي اصلي

  چک ليست پايه ارزشيابي اتاقهاي عمل

  چک ليست پايه ارزشيابي توانبخشي

  فرم مشخصات كلي

  فرم مدارك لازم

  پيش نويس استاندارد هاي اعتبار بخشي بيمارستاني

  فرمهاي نظر سنجي

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 چک لیست ارزیابی کشوری اورژانس

        فایل  1                      فایل   2                         فایل   3
----------------------------------------------------------------------------------

         فایل   1                      فایل   2                        فایل   3 


نوشته شده در   شنبه 8 مرداد 1390  ساعت  13:34   توسط   مهندس ابهری - معاونت درمان   
ویرایش شده در شنبه 26 تير 1395 ساعت 09:34 توسط مهندس ابهری - معاونت درمان
PDF چاپ بازگشت
نظرات شما :
خداداد
|
يکشنبه 16 آبان 1395
0
0
سلام دوست عزیز من تو را نمیشناسم ولی من ازنزدیک لمس کرده ام که مدیریت اینجا ظاهرا فقط حقوق میگیره مثل خیلی از جاها بعید ه اوزیر ی که این همه شعار میده دعا کنیم صاحب زمان زودبیاد آنوقت خیلی حرف واسه گفتن داریم
رضا رضایی
|
پنجشنبه 12 فروردين 1395
0
0
درود بر تو ای همشهری
سعید پاشائی
|
دوشنبه 14 دي 1394
0
0
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت خانم دکتر باستاني علمداري رئیس محترم مرکز آموزشی درمانی الزهراء تبریز
در تاریخ 13 دیماه 94 برای اولین بار با خانم خود که در حال سقط جنین بود ساعت 12 شب به اورژانس مرکز آموزشی درمانی الزهراء مراجعه نموده و با سیل جمعیت بیمار و همراه و مشکلات ذیل مواجه شدم:
1- قسمت اورژانس که از ساختمان شماره 2 جدا شده فاقد وسیله گرمایشی مناسب بوده و مراجعین از سرما می لرزیدند
2- درب آلومینیومی ورودی اورژانش فاقد شیشه بود که احتمالا هنگام ورود و خروج ویلچر شکسته بود
3- صندوق دریافت هزینه در ساختمان شماره 3 قرار داشت و بایستی مسافتی برای پیدا نمودن صندوق طی و با پرس و جو از حاضرین صندوق را پیدا نمود.
4- بیش از 2 ساعت طول کشید تا نوبت ما برسد و پس از آن هم پزشک اورژانس، مریض را جهت سونوگرافی به سونوگرافی ارجاع داد و آن هم یک ساعت طول کشید.
در نهایت با دریافت جواب سونوگرافی معلوم شد جنین سقط شده است؛ حال سوال بنده این است:
از نظر شما مقصر سقط جنین چه کسی است؟
- آیا بنده بیمار را دیر به اورژانس رسانده ام؟
- آیا سایر مراجعین به اورژانس بایستی به بیمارستان دیگری می رفتند تا اورژانس خلوت می شد؟
- آیا کمبود کادر اورژانس موجب طولانی شدن معاینه شده است؟
- آیا اصلاً رئیس بیمارستان از وضعیت اورژانس خبر دارد؟
- و آیا ...